Κυριακή 11 Μαΐου 2008

Το θαύμα της δημιουργίας


Από μικρές μαθαίνουμε να παίζουμε με κούκλες να τις φροντίζουμε να τις ταΐζουμε να τους βάζουμε ρούχα, να τις κοιμίζουμε με νανουρίσματα. Προετοιμαζόμαστε έτσι για το σημαντικότερο ρόλο της ζωής μας που είναι και η ολοκλήρωση μας σαν γυναίκα: πως θα γίνουμε μαμά.
Με την ευκαιρία της γιορτή της μητέρας θα πω ένα μεγάλο
ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΜΑΝΟΥΛΑ
στην μανούλα μου Σοφια.και που όσο υπάρχουν αυτές εμείς πάντα θα είμαστε τα μικρά τους που θα κάνουμε ζουζουνίσματα και θα έχουν μια μεγάλη αγκαλιά για μας……
Χρόνια πολλά και στις μαμάδες όλου του κόσμου.




ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗ
Μια μέρα το παιδί ρώτησε το θεό: «μου λες ότι θα με στείλεις στην γη αύριο αλλά πως θα ζήσω εκεί τόσο μικρό και αβοήθητο?»





Και ο θεός απάντησε : «μέσα στους τόσους αγγέλους έχω διαλέξει έναν και για σένα. Θα σε περιμένει και θα σε φροντίζει στην γη.

«Αλλά…» είπε το παιδί……εδώ στον Παράδεισο δεν κάνω τίποτα άλλο από να τραγουδώ και να γελαω.. αυτο μόνο χρειάζομαι για να είμαι ευτυχισμένο.




Ο θεός είπε: «ο άγγελος θα σου τραγουδάει κάθε μέρα θα νιώθεις την αγάπη του αγγέλου σου και θα είσαι ευτυχισμένο».




«Όμως είπε το παιδί πως θα μπορώ να καταλάβω όταν οι άνθρωποι μου μιλούν αφού δεν καταλαβαίνω την γλώσσα τους.»
«Αυτό είναι εύκολο είπε ο θεός: ο άγγελος σου θα σου λέει τις πιο όμορφες και γλυκές λέξεις που άκουσες ποτέ και έτσι με πολύ φροντίδα και υπομονή ο άγγελος σου θα σου λέει πώς να μιλάς».




Το παιδί κοίταξε ψηλά το θεό και είπε:
«και τι θα κάνω άμα θέλω να μιλήσω με σένα?»
ο θεός χαμογέλασε στο παιδί και του είπε: ο άγγελος σου θα σου βάλει τα χέρια μαζί και θα σου δείξει πώς να κανείς προσευχή»







και τότε το παιδί είπε:έχω ακούσει ότι στην γη υπάρχουν κακοί άνθρωποι ποιος θα με προστατεύσει;»
Ο θεός έβαλε το παιδί στην αγκαλιά του λέγοντας: «ο άγγελος σου θα σε προστατεύσει ακόμα και αν σημαίνει το δικό του κακό.»
Το παιδί ήταν λυπημένο και είπε στο θεό: αλλά θα είμαι πάντα λυπημένο γιατί δεν θα μπορώ να σε βλέπω πλέον.






Ο θεός αγκάλιασε το παιδί…
-«Ο άγγελος σου θα σου μιλάει για μένα και θα σου δείξει το δρόμο να έρθεις πίσω σε μένα παρόλο που εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου».







Εκείνη την στιγμή ήταν απόλυτη γαληνή στο παραδεισο αλλα φωνές από την γη μπορούσαν ήδη να ακουστούν. Το παιδί αμέσως ρώτησε απαλά..
-«Ωωω θεέ μου αν είναι να φύγω τώρα πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου».





ΜΑΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: