Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Yπαρχει ακόμα χρόνος

Είναι κάποιες νύχτες που δεν ξημερώνουν
γιατί.. είναι κάποια όνειρα που στοιχειώνουν τα βράδια μου,
αυτά που επέλεξες ν'αφήσεις μισά θάβοντας τα θέλω σου με αλήθειες μισές που ούτε κι αυτές τόλμησες να ξεστομίσεις...
Ξορκίζεις την αγάπη μου με την λογική και τα πρέπει και ούτε σε ένα όνειρο δεν τ'αφήνεις να ζήσουν..
κι εκείνα γίνονται εφιάλτης και ξαναγυρνούν πίσω σε σένα να σου θυμίσουν ότι προσπαθείς να ξεχάσεις..
μα εγω επιμένω να κρύβω τον πόνο μου πίσω από μια μάσκα που σου μοιάζει μα που δεν είσαι εσύ επιμένενω να αφήσω τα πρέπει να καταδυναστεύουν την ζωή μου
και με σέρνει κι εμένα στην άβυσσο που διάλεξες
και μετά..περιμένεις ένα χαμόγελο λύτρωσης που δεν θα έρθει ποτέ μα.. η λύτρωση και τα χαμόγελα είναι για τους δυνατούς ;
κι εσύ δεν είσαι;
Το φως της ημέρας δεν μπορεί να διαλύσει τα σκοτάδια...
όσο μένεις βολεμένος στο μισοσκόταδο προδίδοντας τον εαυτό σου...
Ο χρόνος περνάει..κι εγώ.. σε κουβαλάω ακόμα μέσα μου κι ας με παγώνει η μοναξιά σου, και τα δάκρυα που δεν άφησες να κυλήσουν...
Υπάρχει ακόμα χρόνος για όνειρα..
μην αφήσεις να νυχτώσει ξανά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: